Home / Klantenservice

Klantenservice

Heb jij een vraag?

FAQ

Hoe kan ik bestellen?

Klik op de productnaam voor een meer gedetailleerde beschrijving. Om een producten te bestellen, moet je de gewenste hoeveelheid geven en op de knop “In winkelmand” drukken. Je kan vervolgens in je digitaal winkelmandje zien welke producten wenst aan te kopen.

Vervolgens moet je de nodige facturatiegegevens en leveringsadressen invullen. Bestellen via je Himhim-account gaat veel sneller aangezien je al je gegevens niet telkens opnieuw moet invoeren.

Levering gebeurt via verzending naar je leveringsadres of via ophaling bij één van de ophaalpunten van de koerier.

Als laatste stap kan je via één van de betaalwijzen de betaling uitvoeren om zo je bestelling te bevestigen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Bestellingen kunnen enkel gewijzigd of geannuleerd worden als je bestelling nog niet verwerkt is. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via het contactformulier of via het e-mailadres webshop@himhim.be.

Is je pakket al verzonden, dan kan je het altijd retourneren naar het volgend adres: Veerhuisdreef 33, 2900 Schoten.

Indien de producten nog niet geopend of gebruikt zijn, wordt het volledig aankoopbedrag teruggestort.

Hoe kan ik betalen?

Bij Himhim.be kan je betalen met Bancontact, creditcard en iDEAL. Wij accepteren jammer genoeg geen betaling na ontvangst van producten, op afbetaling en betalingen aan de deur.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je facturen worden in je account bewaard. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien, printen of kopiëren. Bij elke bestelling verzenden we je ook via email een kopie van de factuur.

Kan ik mijn factuur aanpassen?

Facturen kunnen na een bestelling niet meer aangepast worden. Per uitzondering kan je via de klantenservice een wijziging aanvragen. Indien goedgekeurd, wordt er een creditfactuur verstuurd en komt je huidige factuur te vervallen. Wij sturen je dan binnen 5 werkdagen een nieuwe factuur op via email.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

De terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als je betaalmethode van de bestelling. Dit gebeurt gewoonlijk binnen 5 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Zodra we de annulering verwerkt hebben, voeren we de terugbetaling uit op dezelfde manier als je betaalmethode van de bestelling. Dit gebeurt gewoonlijk binnen 5 werkdagen nadat de annulering is verwerkt.

 

Je hebt altijd het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste zending of het laatste onderdeel fysiek in bezit krijgt.

Retourvoorwaarden

Bij een bestelling met meerdere artikelen gaat de retourtermijn in op de dag dat je het laatste artikel van de bestelling ontvangt.

Vanwege het specifieke karakter komt het recht op wijziging, retournering en annulering van de bestelling te vervallen indien de etikettering van de voedingswaren beschadigd of geopend is.

Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Je kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:

  • de levering van goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid;
  • de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
Hoe retourneren?

Download het retourformulier en vul alle nodige gegevens in.

Mail het retourformulier naar retour@himhim.be

Stuur het retourpakket samen met een kopie van het retourformulier terug naar volgend adres: Veerhuisdreef 33, 2900 Schoten, België

Wat wordt er vergoed?

Bij een succesvolle retour worden de aankoopsom en de eventuele leveringskosten vergoed. Deze leveringskosten houden enkel in de kosten om het pakket naar je te leveren. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de klant.

Indien je één of meerdere producten van de bestelling wél houdt, worden de leveringskosten niet vergoed.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt, wordt dit via email aan jou gemeld. Dit gebeurt meestal binnen 5 werkdagen na ontvangst.

Wat zijn mijn leveringsopties?

Je hebt 3 mogelijkheden om je bestellingen te ontvangen:

  • Levering aan huis of op kantoor;
  • Afhalen bij één van de meer dan 1.250 bpost afhaalpunten;
  • Laat uw pakketten leveren in de pakjesautomaat. U vindt de automaten op handige plaatsen en ze zijn altijd open, 24/7;
Kan ik mijn bestelling gratis laten leveren?

Alle verzendingskosten zijn vanaf een totaal aankoopbedrag van €45,00 gratis!

Wat zijn de levertermijnen?

Omwille van de opstart van Himhim.be worden alle bestellingen ten laatste 5 werkdagen na bestelling verzonden. Wij verwachten dat dit binnen het eerste jaar na opstart significant gaat verbeteren en streven naar een levertermijn van max. 2 werkdagen.

Zodra we zien dat er iets mis gaat met een verzending, nemen we direct contact met je op en gaan we er alles aan doen om je bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.

Hieronder vindt je een link naar ons privacybeleid en algemene voorwaarden:

Beste klant, omwille van het coronavirus hebben we momenteel heel veel voorraadproblemen en moeilijkheden om alle bestellingen tijdig naar de klanten te verzenden. Alvast onze excuses indien het iets langer duurt dan normaal.

X